hello@artforma.com
Kirjoita meille sähköposti
Keskustele Messengerillä
Keskustele WhatsApilla

BLACK WEEK! Kaikki hinnat sisältävät jo 30% alennuksen

FAQ

Mitä eroa on AmbientLine-peilin ja PremiumLine-peilin välillä?

PremiumLine-peilit erottuvat kotelosta, jonka väri voidaan sovittaa sisustukseen. Valo osuu vain peilin edessä seisovaan henkilöön. AmbientLine-peilissä valo leviää peilin Kylläana olevalle seinälle, jolloin seinä hehkuu.


Minkälainen valaistus sopii meikkaukseen?

PremiumLine-peileissä käytetty valaistus sopii paljon paremmin meikin levittämiseen. Käytetty ratkaisu pitää valon täysin keskittyneenä peilin edessä olevaan henkilöön.

Onko mahdollista tilata peili/kaappi räätälöitynä?

Ei, kaikki mahdolliset koot ovat saatavilla.

Mitkä ovat tilattavan peilin enimmäis - ja vähimmäismitat?

Kaikki saatavilla olevat koot ovat saatavilla huutokaupassa. Pienin koko, johon voimme valmistaa peilin, on 50 cm leveä ja 50 cm korkea. Suurin mahdollinen peilin leveys on kuitenkin 200 cm ja korkeus 100 cm.

Mitä eroja eri peilimallien välillä on?

Jokaisella valikoimamme peilillä on yksilöllinen nimitys, esim. L01, joka osoittaa käytetyn valaistuskuvion. Laajan valikoiman ansiosta peilin muotoilu ja muoto on mahdollista sovittaa huoneen tyyliin.

Mitä eroa on L62- ja L58-mallin välillä?

L62-mallissa valaistus on vain peilin oikealla ja vasemmalla puolella L58-mallissa on sisäänrakennettu valaistus kaikilla sivuilla.


Mitä eroja on mallien L01 ja L49 välillä?

Näissä malleissa ero on kuvion paksuudessa - mallissa L01 kuvio peilin ympärillä on 3 cm ja mallissa L49 2 cm.


En voi valita lisävarustetta verkkosivustolla. Miksi en voi valita kaikkia lisävarusteita?

Jos haluamasi lisävarusteen napsauttamisen jälkeen näyttöön tulee jokin seuraavista viesteistä: "lisävarusteet ovat yksieiikeudella" tai "peilin koko on liian pieni" - se tarkoittaa, että tiettyyn tuotekokoon ei voi asentaa valittuja lisävarusteita tai että valitut lisävarusteet sisältävät samat toiminEit, esim. sekä asema että kello antavat tietoa nykyisestä kellonajasta.

Voinko valita lisävarusteiden sijainnin?

Peiliin valitut lisävarusteet asennetaan asennuksen aikana valitun paikan mukaan, valitettavasti lisävarusteita ei ole mahdollista sijoittaa asiakkaan toiveiden mukaan.

Miten asema hakee tietoja nykyisestä päivämäärästä ja kellonajasta?

Tarkan aikasynkroEiinnin määrittämiseksi käytetään DCF-radiosignaalia, joka on saatavilla kaikkialla Euroopassa.

Mistä löydän kuvauksen lisävarusteista?

Lisävarusteiden kuvaus löytyy kunkin huutokaupan kohdalta konfiguraattorin alta.

Kuinka monta kaiutinta on asennettu peiliin ja kaappiin? Mikä on kaiuttimien teho?

Asennamme tuotteisiimme 2 kaiutinta. Kaiuttimien teho on 3 W.

Kuinka monta wattia lämmitysmatto käyttää tunnissa?

40 x 30 cm kokoinen matto kuluttaa vain vähän virtaa - 0,02 W tunnissa.

Mitä eroa on S19-aseman ja Wi-Fi välillä?

Laitteet eroavat toisistaan lähinnä ulkonäöltään. Valmistajat ovat myös käyttäneet eri tekniikoita: S19 -asema vaatii yhteyden TUYA-sovellukseen, WiFi-asema vaatii yhteyden WISEMIRROR-sovellukseen, joka siirtää internetistä ladatut tiedot.

Mitä eroa on Smartscreenin ja Smartpanelin välillä?

 

SmartPanel

SmartScreen

Näytön koko 10,5" 10"
Päätöslauselma 1080p 1080p
Kaiuttimen koko Ei sovelleta 7,6 x 9,5 cm
Puhuja Integroitu peiliin Integroitu peiliin
Laitteen ohjaus Stylus-kynä (sisältyy) Ohjain (mukana), älypuhelin
Saatavana peilityyppeinä PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Kyllä Kyllä
Kamera Kyllä Ei
Sovelluksen saatavuus Androidia tukevat sovellukset Chromecast 4 -yhteensopivat sovellukset
System Android Chromecast 4
Valmistajar Samsung Google
Äänikomennot Ei Kyllä
 

SmartPanel

Näytön koko 10,5"
Päätöslauselma 1080p
Kaiuttimen koko Ei sovelleta
Puhuja Integroitu peiliin
Laitteen ohjaus Stylus-kynä (sisältyy)
Saatavana peilityyppeinä PremiumLine
Wifi Kyllä
Kamera Kyllä
Sovelluksen saatavuus Androidia tukevat sovellukset
System Android
Manufacturer Samsung
 

SmartScreen

Näytön koko 10"
Päätöslauselma 1080p
Kaiuttimen koko 7,6 x 9,5 cm
Puhuja Additional Sony portable Puhuja
Laitteen ohjaus Ohjain (mukana), älypuhelin
Saatavana peilityyppeinä AmbientLine, PremiumLine
Wifi Kyllä
Kamera Ei
Sovelluksen saatavuus Chromecast 4 -yhteensopivat sovellukset
System Chromecast 4
Manufacturer Google And Sony

Onko valaistussa suurennuspeilissä erillinen kytkin valaistuksen aktivoimiseksi?

Ei, suurennuspeilin ympärillä oleva valaistus on yhteensopiva peilin valaistuksen kanssa, mikä tarkoittaa, että sitä ohjataan samalla kytkimellä.

Miten lämmitysmatto aktivoidaan?

Matto aktivoidaan peilin pinnalla olevalla kosketusvalitsimella.

Miksi en voi valita lisäkytkintä, kun valitsen Dual Colorin?

DUAL-ohjainta ohjataan kaukosäätimellä, joka toimii kytkimenä. Tämä tarkoittaa, että kun peili on kytketty vakiovirtaan, valaistusta voidaan ohjata kaukosäätimellä. Tällöin peiliin ei tarvita lisäkytkintä.

Miksi Phillips-merkkisistä valaisimista peritään lisämaksu?

Tarjoamme perusvalaisimia ja Philips-merkkisiä valaisimia vaativimpienkin käyttäjien tarpeisiin. Merkin tuotteissa on suurempi teho ja pidempi käyttöikä verrattuna tavallisiin ledeihin.

Onko korttimaksu mahdollista?

Tietenkin maksu kortilla on mahdollista PayPalin kautta (vaihtoehto ei Eit vaadi rekisteröitymistä järjestelmään).

Maksu epäonnistui, mitä minun pitäisi tehdä?

Jos sinulla on ongelmia tapahtuman hyväksymisessä, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme.

Onko mahdollista muuttaa maksutapaa?

Valitettavasti maksutavan vaihtaminen on mahdollista vain lähettämällä tilauksesi uudelleen ja valitsemalla haluamasi maksutapa.

Milloin tilaukseni toimitetaan? Miksi se ei voi toteutua nopeammin?

Määräaika tilauksen täyttämiselle on ilmoitettu tarjouksessa ja tilauksen yhteenvedossa. Tarjoamamme tuotteet ovat Eit saatavilla varastossa - valmistamme jokaisen tuotteen erikseen. Koska olemme tuottaja ja valmistamme tuotteita tiettyä tilausta varten, asiakkaamme saavat mahdollisuuden ottaa käyttöön monia kokoonpanoja valittuihin tuotteisiin.

Kuinka paljon toimituskulut ovat?

Etukäteen maksettujen tilausten toimitus on ilmainen.

Onko mahdollista toimittaa tilaus jompaankumpaan maahan?

Ota tietysti yhteyttä meihin etukäteen yksityiskohtien sopimiseksi.

Miten paketit on turvattu?

Varmistamme jokaisen paketin kuljetusta varten. Lasi on peitetty suojakalvolla, joka estää naarmuja. Peilin kulmat on suojattu erityisillä kumipäällysteillä, jotka vaimentavat iskuja. Pakkaamme valmiin peilin pahvilaatikkoon, joka on sovitettu lasituotteiden kuljetukseen.

Onko mahdollista toimittaa paketti pakettien noutopisteeseen?

Tavaroiden suurten mittojen vuoksi pakettia ei ole mahdollista toimittaa noutopisteeseen.

Tilasin kaksi tuotetta, mutta vain toinen paketti saapui. Missä loput tuotteet ovat?

Lähetämme jokaisen tuotteen erillisissä paketeissa. Jos on tilattu kaksi tuotetta, ne saapuvat kahtena erillisenä lähetyksenä.

Mistä löydän kokoonpano- ja käyttöohjeet?

Löydät sekä kokoonpano-ohjeet että tuoteoppaat osoitteesta www.artforma.com/manuals

Miksi en löytänyt ostoasiakirjaa paketista?

Ympäristönsuojelun vuoksi emme Eit tuota tarpeetonta jätepaperia. Lähetämme laskun tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen paketin lähettämisen yhteydessä.

Mitä virtalähdettä minun pitäisi valmistella peiliä varten? Kuinka monta virtajohtoa tarvitaan liitäntää varten

Tuotteemme vaativat 230 V virtalähteen. Johtojen määrä vaihtelee valitun kokoonpanon mukaan. On syytä muistaa, että lisävarusteet, kuten sääasema, kello, tarvitsevat jatkuvan riippumattoman virtalähteen. On hyvä ottaa meihin yhteyttä etukäteen, jotta voimme määrittää oman tuotteen vaatimukset.

Sisältyykö tuotteeseen asennustarvikkeita?

Kaikki tuotteiden asentamiseen tarvittavat osat sisältyvät toimitukseen.

Miltä kokoonpano näyttää?

Yksityiskohtaiset tiedot asennuksesta löytyvät verkkosivuiltamme: https://artforma.com/manual


okna

Onko tarjotuilla tuotteilla takuu? Mikä on takuuaika?

Kyllä, tarjoamme kaikille tuotteille kahden vuoden takuun.

Tilatut tavarat saapuivat vahingoittuneina - mitä voin tehdä?

Jos huomaat pakkauksessa vikaa (esim. kastuminen, kulmavaurio, reikä laatikossa), pyydä kuriiria tekemään vahinkoilmoitus. Jos tuote on vaurioitunut, Kylläe valokuvia pakkauksesta näkyvällä rahtikirjan numerolla sekä kuvia pakkauksen sisällöstä ja lähetä ne sitten meille.

Olen lähettänyt valituksen - milloin saan vastauksen?

Arkisin vastaamme viesteihin enintään 24 tunnin kuluessa. Käsittelemme viikonloppuna/lomalla lähetetyt viestit chroEilogisesti, kun palaat töihin.

Katso arvostelumme osoitteessa  

Katso lisää